25 km om ugen


I forrige uge satte jeg mig det mål, at jeg gerne ville gå 25 km. om ugen. Det kom sig af, at jeg har taget lidt på under vores rejse i Asien, og det vil jeg selvfølgelig gerne tabe igen. Overraskende nok har jeg det ganske fint med min krop, som den ser ud nu, men mit tøj sidder ikke ligeså pænt som før og mine bukser strammer, så jeg bliver nødt til at tabe det igen. (Jeg kunne selvfølgelig også bare gå ud og købe nyt tøj haha, meeeeen…) Så snart jeg har fået lokaliseret mine løbesko og mit træningstøj, som alt sammen er pakket ned i blå Ikea poser et eller andet sted, så skal jeg også i gang med at træne igen. Vi får vores lejlighed tilbage om lidt under 2 uger, så hvis ikke det bliver før, så bliver det i hvert fald der.

For at holde mig selv lidt i ørerne med de her gåture, og måske få nogle af jer med på ideen(?), så vil jeg løbende opdatere herinde. De to sidste uger, har altså set således ud:

Uge 10
Mandag: 2,5 km
Tirsdag: 7,7 km
Onsdag:
Torsdag: 10 km
Fredag: 7,5 km
I alt: 27,7 km

Uge 11
Mandag:
Tirsdag: 3,3 km
Onsdag: 11,5 km
Torsdag:
Fredag: 4,2 km
Lørdag: 5 km
Søndag: 1,8 km
I alt: 25,8 km

Så indtil videre er jeg meget godt med på planen. Håber på at jeg kan nå 100 km i marts, på trods af at jeg ikke har været i gang hele måneden. Mit eneste problem er, at jeg får vabler og SÅ ondt i fødderne. Det er som om, at mine fødder bare nægter at have sko på efter 3,5 måneder i bare tæer og klipklappere. Man får virkelig øjnene op for, hvad man udsætter sine stakkels fødder for, og hvor vigtigt det er med gode sko!

Lignende indlæg

2 tanker om "25 km om ugen"

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *